Skab indhold dine kunder gider at læse
De fleste af os får alt for mange emails hver dag og mange af dem gider vi slet ikke åbne, for vi ved, at de ikke har værdi for os. Her er 5 gode råd til, hvordan du fanger dine kunders opmærksomhed, uden at være kedelig.
Kend dine kunder
Det er vigtigt, at du lærer dine kunder godt at kende, så du ved, hvad du skal sige og hvornår. Spørg dig selv, hvad reagerer dine kunder egentlig på? Hvilken type indhold er de begejstret for? Hvilke social medier bruger de mest?
Brug indhold der virker
Undervisningsindhold giver værdi for dine kunder. Det opbygger tillid og positionerer dit produkt som løsningen på deres problem. Du kan lære dine kunder, hvordan de bruger produktet eller vis dem, hvad produktet er lavet af. Du kan også altid bruge ofte stillede spørgsmål som udgangspunkt.
Få dine kunder til at deltage i samtalen
Skab indhold som er fokuseret på at inkludere dem i samtalen. Bed dem kommentere på dine social medier, lav en afstemning eller hvad der nu passer bedst til dit koncept. Der er masser af muligheder.
Fortæl historier om dine kunder
Vi mennesker elsker historier om menneskelige interesser, og du kan dele dine kunders successhistorier og vise, hvordan dit produkt kan berige deres livsstil. Hvis du kan inkluderer billeder af, hvordan dine kunder bruger produktet, er det helt perfekt.
Hav det sjovt med dine budskaber
Sidst men ikke mindst er det vigtigt, at du viser dit brands personlighed og har det sjovt med dine budskaber. Brug dine analysedata til at se, hvilken slags indhold dit publikum resonerer med, og sørg for, at dit indhold er interessant og varieret.